14 Mayıs 2013 Salı

SMMM YETERLİLİK : http://www.smmmyeterlilik.com/ smmm yeterlilik sınavı, smmm yeterlilik sınav soruları, smmm yeterlilik soruları, smmm yeterlilik sınavları, smmm yeterlilik çıkmış sorular, smmm yeterlilik sınav tarihleri, smmm yeterlilik kitapları, smmm yeterlilik sınav sonuçları, smmm yeterlilik kitabı, smmm yeterlilik kursları

Smmm yeterlilik seti aldığım aynı gün, sizin gönderdiğiniz setten hiçbir şey öğrenemeyeceğimi anlayarak hemen internetten diğer eğitim araçlarını inceledim ve Akademi Araştırma Planlama Danışmanlık Eğitim yayıncılık Ltd.Şti'nden 2 adet smmm yeterlilik kitap siparişi ettim.(Aynı gün) ve ben bu setlerle hazırlanıyorum SPK sınavlarına. Kurumunuzdan Akademi Online SPK lisanslama temel eğitimi cd seti aldım fakat anlatımı çok kötü arkadaşım konut değerleme seti almış onun önerisi ile aldım ama arasında çok fark var ,ürününüzü smmm yeterlilik eğitimi ile değiştirmek yada geri kullanmadan dolayı tarafınıza teşekkür etmek istiyorum. Sadece ben değil diğer bankacı arkadaşlarımda seti çok kötü olarak nitelendirdi. Konu ile ilgili yardımınızı arz ederim. Yeni web sitemiz olan http://www.smmmyeterlilik.com/ sitemizde de smmm yeterlilik sınavlarına yönelik eğitim vermekteyiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder